Meest gestelde vragen
Verkopen jullie ook personenalarmering of alleen de sieraden?
Wij verkopen de sieraden voor uw personenalarmering, echter verkopen wij geen personenalarmering. Voor advies over personenalarmering kunt u terecht op: Personenalarmering thuiswonend – Vilans Hulpmiddelenwijzer Dit is een onafhankelijke site waar u informatie kan opzoeken m.b.t. personenalarmering.
Kunnen jullie voor elk type personenalarmering een sieraad aanbieden?
Wij hebben een vast assortiment sieraden waardoor het makkelijk en overzichtelijk blijft voor u. Dit betekent dat we niet een sieraad hebben voor elk type personenalarmering. Ziet u uw model er niet tussen zitten dan kunt u ons altijd contacteren, zo kunnen we in overleg de beste oplossing voor u vinden.
Over Sylia
Waar zijn jullie gevestigd?
Wij zijn gevestigd aan de Lange Hofstraat 31 in Zutphen. Vanaf eind januari 2023 zitten wij aan de Lange Hofstraat 30 in Zutphen.
Hoe kan ik jullie bereiken?
Wij zijn te bereiken via telefoon, e-mail en bij ons in de winkel. Voor telefonisch contact kunt u ons bereiken op: 085 – 0792020 Ons e-mail adres is: Info@Sylia.nl en uiteraard zien we u graag bij ons in de winkel.
Kan ik het beste een afspraak maken voor bezoek aan uw winkel?
U bent altijd welkom bij ons in de winkel, met of zonder afspraak. Echter om u zo goed mogelijk te kunnen helpen raden wij u aan om een afspraak te maken. Zo weet u zeker dat we alle tijd hebben om u te kunnen helpen.
Wat zijn jullie garantie voorwaarden?
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Over bestellen
Hoe kan ik betalen?
U kunt bij ons gemakkelijk en veilig betalen via het online betaalsysteem Mollie. Dit betekent dat u kunt betalen met Ideal. Ook accepteren wij cash in de winkel.
Kan ik veilig betalen?
Bij ons kunt u veilig betalen, omdat we werken met Mollie. Mollie is een payment provider die de goedkeuring heeft van de Nederlandse Bank. Naast de garantie die ze geeft op veilige transacties, zijn ze ook in PCI en DSS gecertificeerd. Deze afkorting staat voor Payment Card Industry en Data Security Standard. Dit houdt in dat uw gegevens veilig zijn.
Krijg ik mijn geld terug bij defect?
Hoewel er weinig kans is op een defect kan het natuurlijk een keer gebeuren dat uw sieraad kapot gaat of de ketting afbreekt. Wij snappen dat sieraden kwetsbaar kunnen zijn daarom kunt u altijd bij ons langskomen en in overleg kunnen wij het repareren. Afhankelijk van het defect, kan dit ook zonder extra kosten zijn.
Hoelang is de levertijd?
De levertijd verschilt per product. Als u voor een sieraad uit ons assortiment kiest dan is de levertijd over het algemeen een paar dagen. Heeft u de wens om zelf uw sieraad samen te stellen, dan is de levertijd langer dan gewoonlijk. Wij werken er hard aan om zo snel mogelijk uw aankoop klaar te hebben en te leveren. Zo kan uw pakketje al met twee dagen bij u thuis geleverd zijn.
Wat als mijn bestelling beschadigt is?
Mocht het zo zijn dat uw bestelling beschadigt aankomt zullen wij er uiteraard mee aan de slag gaan. Wij streven ervoor om een kwalitatief hoogstaand product aan u te leveren. Het is vanzelfsprekend dat we u helpen bij een beschadiging en in overleg zullen wij het repareren.
Hoe kan ik mijn aankoop retourneren?
Heeft u een product uit ons standaard assortiment, maar u wilt het product graag retourneren? Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@sylia.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Heeft u een maatwerk product, dan is het niet mogelijk om het product te retourneren. Omdat we het product speciaal op uw wensen afstellen kunnen wij het niet terugnemen.
Mocht het product beschadigd of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Kan ik vanuit het buiteland bestellen?
U kunt via onze website in heel europa bestellen. Zo hebben wij al tevreden klanten in Spanje, Engeland en Italië. De bezorgkosten komen wel hoger uit dan bij een bezorging binnen Nederland.